این روش تبلیغات اینترنتی برای برندیگ بسیار موثر است و درصورتی که بنر تبلیغاتی در وب سایت‌های معتبر و در جایگاه مناسب نمایش داشته باشد فیدبک بسیار خوبی دارد . همچنین باید برای برندسازی یک استراتژی حساب شده داشته باشید و مدت نمایش بنر ، ارتباط سایت‌ها و محتوای تبلیغ را درست انتخاب کنید.

تبلیغات بنری ثابت و کلیکی در سایت‌های معتبر با بهترین قیمت
نمایش تبلیغات بنری در نسخه موبایل وب سایت ها و اپلیکیشن های پربازدید

گروه تبلیغاتی یکتا با توجه به نوع خدمات و محصولات شما و همچنین مخاطبان و مشتریان شما و با در نظرگرفتن بودجه تبلیغاتی که دارید ، تبلیغات را در بهترین سایت های ایران برای شما اجرا میکند و همچنین با ارائه آمار و گزارش دقیق ، میزان تاثیر گذاری آن را بررسی کرده و سپس هدفگذاری مجدد میکنیم و بالاترین میزان بازدهی را برای شما تضمین میکنیم.

تبلیغات بنری چیست ؟

همانطور که قطعا دیده اید در تمامی سایت های پربازدید تبلیغاتی بصورت انیمیشن نمایش داده میشود که در فضای دیجیتال مارکتینگ آن را تبلیغات بنری تعریف کرده اند.

این نوع آگهی با روش های مختلفی توسط وب سایت های پربازدید و آژانس های تبلیغات آنلاین ارائه میشود . تبلیغ بصورت بنر اگر در موقعیت مناسبی نمایش دادشته باشد میتواند در کسب درآمد هرچه بیشتر برای آگهی دهنده بسیار موثر باشد .

انواع تبلیغ بنر :

نمایش بنر تبلیغاتی در سایت های پربازدید
نمایش خاص در نسخه موبایل وب سایت ها
نمایش در ابتدای ویدئو کلیپ های سایت های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب
نمایش تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل و تبلت

هزينه این مدل تبلیغاتی براساس مدت نمایش است و یا در تبلیغات کلیکی براساس تعداد کلیک محاسبه میشود .

چرا تبلیغ بنری نسبت به سایر روش های تبلیغات سنتی به صرفه تر و موثر تر است ؟

تعرفه قیمت بسیار پایین تری نسبت انواع روش های تبلیغاتی سنتی مانند بیلبورد یا تیزر تبلیغاتی دارد.
نسبت به سایر روش های بازاریابی بسیار هدفمند تر است زیرا میتوانید با توجه به نوع مخاطبین سایت ها و اپلیکشین ها و حتی محتوای آن ، مخاطب هدف خود را بهتر نشانه گیری کنید.
اشخاصی که آگهی را مشاهده میکنند در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی میتوانند در همان لحظه بروی آن کلیک کنند و این احتمال فروش را بسیار بالاتر میبرد ، در صورتی که در سایر روش های تبلیغات سنتی چنين امکانی وجود ندارد!
امکان مشاهده آمار و گزارش بازخورد تبلیغ بوسیله آمارگیر ها و کانتر های مختلف که برای بررسی میزان بازخورد تبلیغات و اصلاح استراتژی های تبلیغات بسیار موثر است و جلو هدر رفتن هزینه ها را میگیرد.
امکان تغییر طراحی بنر و تغییر شعار های تبلیغاتی در هر لحظه وجود دارد که باعث تاثیر گذاری بیشتر آن میشود . همچنین درصورتی که شما پروموشن خاصی داشته باشید و یا قصد فروش در جشنواره و یا ارائه تخفیف داشته باشید از این طریق میتوانید برای مدت خاصی آگهی را با طراحی خاص منتشر کنید.

 

نکات مهم :

طراحی بنر و نوع شعار های تبلیغاتی در موفقیت آن بسیار تاثیرگذار است.
تولید محتوا برای لندینگ پیج باید براساس استاندارد های بازاریابی باشد تا اطلاعات مورد نیاز مخاطب را در کمترین زمان ممکن و با بهترین طراحی ارائه دهد.
بنرها حتی اگر در معتبر ترین وب سایت ها هم نمایش داشته باشند در سئو سایت و بهبود رتبه گوگل تاثیری ندارند ، زیرا لینک بنر بصورت غیر مستقیم و دایرکت میباشد و بنابراین به عنوان بک لینک نمیشود روی آن حساب کرد.

Translate »
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من